ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Κατανάλωση πρωτεϊνης και υγεία

Σύμφωνα με το RDA (Recommended Dietary Allowances) η ελάχιστη κατανάλωση για τον μέσο υγιή ενήλικα προκειμένου να παραμείνει υγιής είναι 0.8γρ/κ σ.β (γρ ανα κιλό σωματικού βάρους).

Διαβάστε περισσότερα

Είναι η τοπική απώλεια βάρους εφικτή?

Η βιομηχανία του μαζικού αθλητισμού, fitness κοινώς, είναι μια βιομηχανία αξίας 30 δισεκκατομυριών και κάθε χρόνο,τα τελευταία 10 χρόνια αναπτύσεται με ρυθμούς κοντά στο 4%,σύμφωνα με το περιοδικό Forbes,και από ότι φαίνεται δεν έχει σκοπό να ελλατώσει ταχύτητα

Διαβάστε περισσότερα

Οι ιδανικές ασκήσεις ώμων

Η εκγύμναση του ώμου απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και αυτό γιατί  ο ώμος συμβάλλει στην εκγύμναση και του στήθους και της πλάτης, οπότε εύκολα μπορεί να γίνει κατάχρηση  των ασκήσεων όταν γυμνάζουμε τους ώμους.

Διαβάστε περισσότερα

Μέθοδος προπόνησης ESCALATING DENSITY TRAINING

Η ανάγκη για γρήγορη προπόνηση με βέλτιστα αποτελέσματα υπήρχε ανέκαθεν έτσι λοιπόν στις αρχές του 2000 δημιουργήθηκε μια μέθοδος προπόνησης όπου προσέφερε αυτό ακριβώς. Ελάχιστο χρόνο στο γυμναστήριο , μέγιστα αποτελέσματα στο σώμα μας και κάπως έτσι γεννήθηκε το
ESCALATING DENSITY TRAINING (EDT)

Διαβάστε περισσότερα

Η καλύτερη άσκηση για το στήθος δεν είναι αυτή που νομίζεις!

Όταν αναφερόμαστε στον όρο «καλύτερη άσκηση» έχουμε στο μυαλό μας εκείνη την μια μόνο άσκηση που θα μας αποφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα με ασφάλεια, σε λιγοστό χρόνο και με λιγοστό κόπο, σωστά?

Διαβάστε περισσότερα

Δείκτης Μάζας Σώματος

Ο Δείκτης Μάζας Σώματος ή αλλιώς ΔΜΣ είναι το αποτέλεσμα της διαίρεσης του βάρους μας με το τετράγωνο του ύψους (ΔΜΣ = βάρος(kg) / (ύψος)2), στο οποίο  μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος για να διαπιστώσει τα επίπεδα παχυσαρκίας του. Κατά πόσο όμως λειτουργεί και είναι έγκυρο?

Διαβάστε περισσότερα

Πρόγραμμα προπόνησης δύναμης vs ενδυνάμωσης για καλύτερη σύσταση σώματος.

Όταν σχεδιάζεται ένα προπονητικό πλάνο σε υγιή άτομα, είτε πρόκεται για μέσο ασκούμενο είτε για αθλητή, κατά την διάρκεια ενός έτους , θα περάσει από όλα τα προπονητικά πλάνα(Δύναμη,υπερτροφία,ενδυνάμωση), εμμένοντας σε κάποιο περισσότερο και σε κάποιο άλλο λιγότερο, ανάλογα τα θέλω του ασκούμενου και τις ανάγκες του αθλητή.

Διαβάστε περισσότερα

Ανάλυση της τεχνικής 21reps

Οι 21 επαναλήψεις είναι μια τεχνική που σαν σκοπό έχει να παρατείνει το χρόνο εκτέλεσης ενός σετ διαχωρίζοντας το εύρος της μιας επανάληψης  σε τρεις κινήσεις

Διαβάστε περισσότερα

Το μυστικό γύρω απο την απώλεια λίπους

Σε δημοσκόπηση ανάμεσα σε διαιτολόγους, γιατρούς και γυμναστές γύρω στο 50% δεν γνώριζε πώς ακριβώς το σώμα αποβάλλει το λίπος

Διαβάστε περισσότερα

Σωστή σειρά ασκήσεων για μέγιστα αποτελέσματα

Όταν αναφερόμαστε στη σωστή δομή ενός προπονητικού πλάνου συνήθως αναφερόμαστε στα σετ, στις επαναλήψεις, στον χρόνο ξεκούρασης ανάμεσα στα σετ, στο χρόνο εκτέλεσης του κάθε σετ...

Διαβάστε περισσότερα

ΜΥΘΟΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Έχει διαπιστωθεί τα τελευταία χρόνια μια άνοδος στο πλήθος των γυναικών που αποφασίζει να ασχοληθεί με την αίθουσα που βρίσκονται τα βάρη.Κάπου εκεί όμως τελειώνουν και τα θετικά σημάδια...

Διαβάστε περισσότερα

Διάλειμμα ανάμεσα στα σετ. Πόσο και γιατί, ανάλογα τον στόχο μας!

Η δομή κάθε προπονητικού πλάνου που θα βρούμε σε όλα τα γυμναστήρια συνήθως περιλαμβάνουν τις ασκήσεις, τα σετ και τις επαναλήψεις , ενώ σε μερικά θα δούμε και τα κιλά.

Διαβάστε περισσότερα

Η επιστήμη κατέληξε! Αυτές είναι οι ιδανικές επαναλήψεις για δύναμη, υπερτροφία και για αντοχή

Η προπόνηση με αντιστάσεις τις τελευταίες δεκαετίες, είτε ως αυτόνομη μέθοδος εκγύμνασης  είτε ως βοήθημα σε διάφορα σπορ και αθλήματα, έχει εξελιχθεί σε μια επιστήμη με συνεχόμενες μελέτες και ευρήματα.

Διαβάστε περισσότερα

Οδηγός για την πρώτη σας κάμψη στήθους

Ένας σύντομος οδηγός που θα βοηθήσει όλους τους αρχάριους ώστε να μπορούν να εκτελέσουν τα λεγόμενα push ups

Διαβάστε περισσότερα

Διαχωρισμός μυϊκών ινών

Όλες οι βασικές πληροφορίες που χρειάζεται κάποιος για την λειτουργία των μυικών ινών μαζεμένες στον παρακάτω πίνακα!

Διαβάστε περισσότερα

Βασικά Λάθη στις βυθίσεις στο δίζυγο (Video)

Όλοι έχουμε εκτελέση βυθίσεις στο δίζυγο, πόσοι όμως τις έχουμε εκτελέσει σωστα?

Διαβάστε περισσότερα

Διατροφή χωρίς ημερομηνία λήξης

Σίγουρα έχουμε όλη την καλή διάθεση να αλλάξουμε συνήθειες και να ξεκινήσουμε την βδομάδα μας, γιατί κάθε διατροφή που σέβεται τον εαυτό της ξεκινάει την Δευτέρα, αποφασισμένοι να αλλάξουμε τρόπο ζωής. Καπου εκεί έγκειται η δυσκολία εύρεσης της ‘τέλειας’ διατροφής.

Διαβάστε περισσότερα