Ανάλυση της τεχνικής 21reps

 
Οι 21 επαναλήψεις είναι μια τεχνική που σαν σκοπό έχει να παρατείνει το χρόνο εκτέλεσης ενός σετ διαχωρίζοντας το εύρος της μιας επανάληψης  σε τρεις κινήσεις. Η πρώτη εκτέλεση ξεκινά από την αρχή της άσκησης μέχρι την μέση (1/2 εύρος κίνησης), η δεύτερη από την μέση μέχρι το τέλος της κίνησης (1/2 εύρος πάλι)  ενώ η τρίτη κίνηση εκτελείται σε όλο το εύρος της άσκησης.
 
 
 
Οι σκέψεις μου …
Μια πολύ έξυπνη άσκηση, δεν την βλέπεις εύκολα στα γυμναστήρια  πια, η οποία καλό θα ήταν να την εφαρμόζουν στο τέλος του προγράμματος αφότου έχει εκτελεστεί το βασικό πρόγραμμα προπόνησης.
Κακώς  χρησιμοποιείται μόνο για το δικέφαλο μυ, θα μπορούσε να εφαρμοστεί και για τον τρικέφαλο και για τους ώμους. Στις πολυαρθρικές ασκήσεις απ’ την άλλη επειδή συνήθως ο ασκούμενος υπερεκτιμά τις δυνάμεις τους  υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού και αποφεύγεται αυτή η προσέγγιση, δεν είναι όμως απαγορευτική και μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις μυικές ομάδες.
ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ
 
 
 
 
Share this Post